söndag 1 mars 2015

Månadsrapport för februari

Även om jag är långt efter index så tycker jag ändå att februari har varit en fantastisk månad och antagligen den enskilda månad där jag haft högt resultat i kronor räknat. Portföljen ligger idag på +8% eller +115 734 kr.

Trots detta så är jag just nu ständig orolig över börsläget och har hela tiden kluvna känslor. Ena stunden vill jag gå ur, ligga likvid och vänta ut den galna marknaden. Andra stunden vill jag sälja av allt och istället köpa XACT Bull över dagen för att på så vis slippa vara med om en eventuell nedgång. Eller så vill jag ligga kvar i befintliga innehav och följa med upp tills vi har ett tydligt trendbrott.

Har inte bestämt mig för hur jag ska agera men personligen tycker jag att vi befinner oss i ett psykologiskt jobbigt läge nu på börsen.



/Plutusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar