onsdag 1 juli 2015

Månadsrapport juni

Portföljen har gått ner cirka 2 % under juni månad och jag väljer att fortsätta avvakta ett tag till innan några nya eventuella inköp kommer att göras.

I och med denna månadsrapport vill jag även passa på att uttrycka mitt missnöje över att Aktiespararnas hemsida ligger nere, och ännu värre för mig är att "Hitta Kursvinnare" inte uppdateras. Jag har inte heller fått något mail med några förklaringar, status-uppdateringar eller information om när felet beräknas vara åtgärdat etc. Inte heller har det lagt ut någon informativ text på deras hemsida. Det enda som har stått där i flera dagar nu är följande:

"Vi har för närvarande tekniska problem. Vi arbetar för fullt för att åtgärda felet."
(Inte ens en korrekt meningsuppbyggnad har de lyckats få till.)

Jag tycker detta är mycket dåligt skött av en sådan pass stor organisation.



/Plutusson

1 kommentar:

  1. Håller med! Jag har även påtalat vissa fel inom börssm-tävlingen som de inte åtgärdat eller behagat svara på...

    En sådan organisation borde vara alertare mot sina läsare/medlemmar..

    SvaraRadera