måndag 6 augusti 2012

Mina PPM-fonder och dagens sommarpratare

Har passat på att stuva om lite i mina PPM-fonder så här i semester-tider. Jag har inte varit speciellt aktiv i min PPM-portfölj och kan heller inte skryta om någon vidare fin utveckling men vi får hoppas det kommer gå bättre framöver.

Nu ser min PPM-portfölj ut så här:
  1. Avanza Zero, 70%
  2. Pictet Premuim Brands, 20%
  3. Danske Invest Sverige, 5%
  4. Skagen Kon-Tiki, 5%

Kan även passa på att tala om att i dagens Sommar i P1 kl 13:00 får vi höra Claes Dahlbäck (Styrelseledamot Goldman Sachs, f.d. styrelseordf och vd Investor).

"– I mitt Sommar kommer jag tala om Stockholms skärgård, om familj och vänner, om finansbubblor och börskrascher, om New York och om drömmen om en egen gård."

/Plutusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar