onsdag 7 augusti 2013

Ny milstople: PPM över 100 000

Upptäckte att mitt PPM-sparande passerat 100 000 kr vilket känns trevligt. Om ni inte har Premium Brands-fonden så tycker jag att ni kan kolla upp om det kan vara något för er, den har gått otroligt bra sedan jag införskaffade den. Det verkar som att lyx-konsumtion går bra i alla tider och även om de stora märkena lägger mycket av sin vinst på marknadsföring så har det ofta en bra marginal per såld krona.

Om jag lyckas få 8% i avkastning per år i 30 år så kommer min PPM-portfölj att vara värd över en miljon när det börjar bli dags att tänka på pension. Många bäckar små...


/Plutusson

2 kommentarer:

  1. Ok va trevligt. Maila mig ett gratis ex av din e-bok så får du ett inlägg här på bloggen där du kan marknadsföra din nya bok.

    SvaraRadera
  2. Hej! Ledsen, trodde jag hade svarat dig redan. Mejla gärna mig på herr.ohrn@gmail.com, så svarar jag med ett ex av boken. Har inte din mejladress. Stort tack! /Joel

    SvaraRadera