fredag 31 oktober 2014

Månadsrapport för oktober

Vad som såg ut att bli den sämsta månaden på länge blev istället en mycket bra månad och min portfölj är på all time high. 189 677 kr eller +15% hittills i år innebär att jag även är uppe på min målnivå om 15% avkastning per år.

Året är ju inte slut än och jag är fortfarande orolig för att en stor nergång är på väg. MA200 har vänt upp igen och MA50 bröt aldrig MA200 men jag är orolig och har även därför satt stop loss nivåer på alla mina svenska aktier. Har även sålt av aktier under månaden så jag ligger nu cirka 20% likvid.



/Plutusson

2 kommentarer:

  1. Gratulerar till ATH och den gedigna tillväxten. Jag vill samtidigt passa på och be om ursäkt för namnssnyltandet avseende bloggnamn (vilket jag naturligtvis har ändrat).

    SvaraRadera
  2. Ingen fara. Det är inte lätt att hålla rätt på alla ekonomibloggar, speciellt inte de mindre aktiva som undertecknads.

    SvaraRadera