måndag 3 april 2017

Månadsrapport för mars

På grund av mycket resor och jobb i mars så har börsen varit nerprioriterad för min del. Ser nu när jag gjorde sammanställningen att mina portföljer ligger på ungefär samma värde som i slutet av februari. Hittills för i år så har min totala utveckling varit +3%, så sämre än index. Största anledningarna till detta har varit Betsson samt HM. HM har jag sålt och förhoppningsvis kommer Betsson att börja gå bättre nu när spelutredningen är publicerad och med detta så har investerarna har fått bättre riktlinjer och många frågetecken har klarats ut.

Min ambition är att under april/maj ta ett nytt månadsabonnemang i Börsdata och uppdatera mina bevakningslistor och även se om man kan hitta några nya intressanta objekt på marknaden.



/Plutusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar