måndag 2 april 2012

Månadsrapport för mars

Ursäkta att det varit tunnare än vanligt på blogg-fronten men jag har extra mycket att göra på andra
fronter för tillfället.
En kort summering är att jag blev utstoppad i Skanska, men jag köpte tillbaka dem några dagar
senare till en bättre kurs.

Den 27e mars köpte jag 1500 Boliden för 108,90 kr/st, en dålig placering hittills men jag tror på bolaget.

Då MA200 försiktigt börjat klättra uppåt igen ökade jag på innehaven i Skanska och Swedbank så nu ligger jag fullinvesterad i min kapitalförsäkringsdepå. De senaste inköpen syns inte i min månadsrapport eftersom den gäller för mars.

Den 23e mars köpte jag 240 H&M till en kurs av 244,90 kr/st till min IPS-depå, så nu är jag även fullinvesterad här.

Jag hoppas kunna skriva ett utförligare inlägg inom ett par veckor där jag ska gå igenom lite mer i detalj hur jag tänker och ser på marknaden.


/Plutusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar