söndag 2 december 2012

Månadsrapport för november

Sedan mina stop loss löst ut så ligger jag nu 100% likvid i min kapitalförsäkring. Nu med facit i hand så skulle jag haft kvar mina innehav då börsen gått väldigt starkt de senaste två veckorna. Men jag tycker ändå det känns bra, jag började placera ut stop loss för någon månad sedan då jag tyckte att börsen började bli dyr samt att jag uppnått en hyffsad avkastning för året. Efter dystra kvartals-rapporter och diverse mörka makronyheter så stramade jag till mina stop loss-nivåer ytterligare vilket gjorde att de löste ut för ett par veckor sedan. Jag räknar inte med att göra några nya inköp under detta år.

En förändring jag gjort i min månadsrapport är att slå ihop innehaven i aktiesparklubben till en total rad, detta för att minska risken att någon skall komma på vem det är som gömmer sig bakom alias "Plutusson".


/Plutusson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar