lördag 29 december 2018

Månadsrapport för december

Börsåret 2018 har varit mitt tuffaste hittills. Portföljen har backat med -12% eller -224 tkr. De främsta orsakerna till detta är:

  • Jag låg kvar i börsen trots att jag redan i februari borde ha viktat ner när MA200 gick över till negativ lutning. Att jag låg kvar då berodde till stor del på att mina innehav fortfarande såg starka ut samt att jag lyssnade för mycket på andra som fortfarande trodde spel-sektorn skulle komma igen. Vad som ytterligare försvårade för mig var att på den sidledes börs vi hade så gav MA200 ingen tydlig riktning, var både upp och ner kring jämnviktsläget. För att råda bot på detta så satte jag stop loss runt 1470 för OMXS30, dvs under stödet vid 1480 samt under den långa trendlinje från 2008. Så när börsen gick under dessa båda stöd sålde jag av det mesta.
  • Varit väldigt tungt viktad i Spel och Gaming, tex LeoVegas, G5 och Evo.
  • Under augusti började jag vikta om till andra branscher för att gå en bättre spridning, tex SOB och fonden NyTeknik. Även om beslutet att vikta om var klokt hade jag otur med valet av bolag som började rasa i stort sett dagen efter min om allokering.








Nu gäller det att ta lärdom av dessa misstag och försöka komma igen starkare för 2019. Kommer fortsätta vara på sidlinjen till jag tycker mig se en positivare börs. När jag kliver in igen har jag ingen aning om och inte heller i vilka branscher.

Kommer att dra ner ännu mer på bloggande då jag som alla andra numera mest läser på Twitter istället för att följa bloggar. Men kommer försöka fortsätta med månads alt kvartalsuppdateringar här på bloggen så jag för min egen del kan följa min portföljutveckling. Startade denna blogg 2011 och då var portföljvärdet under en miljon så har ändå blivit några år.

/Plutusson

27 kommentarer:

  1. Mitt namn är Aliene Janice, jag bor från Lund, Sverige,
    Jag är skild med en son och min sons namn är Felix han är 12 år gammal nu, jag hade en dålig upplevelse i mitt tidigare förhållande, det är en mycket lång historia men jag kommer att skära det kort för dig att förstå det ibland måste vi göra ett personligt beslut för att få det som tillhör dig.
    Min fru skilde mig att gifta mig med en annan man som bor i samma stad. Jag bad om ursäkt för henne och jag bad henne att återvända till mig och till vår son, hon vägrar att komma tillbaka till mig. ,
    För några dagar sedan läste jag en artikel om relation blogg postat av Maria Anderson från Sverige, hon delade en livsförhållande upplevelse på en blogg och hon skriver ut e-postadressen till Dr.OdeDuwa kärlek stava caster som kan återställa tillbaka brutet kärlek äktenskap och ta med Tillbaka ex kärlekspartner inom 3 dagar.
    Jag trodde aldrig på magi, tills min son sa att jag skulle hellre ge det ett försök att få sin mamma hemma.
    Jag skickar mailmeddelande till den postadress som finns på bloggen för att kontakta Dr.Odeuduwa Love Spell Caster. Jag förklarade för honom allt som hänt mellan mig och min ex fru.
    Jag fick ett svarmeddelande att han kan hjälpa mig att ta tillbaka henne hem att älska och lita på mig som mer än någonsin, jag gav det ett försök och jag var glad att följa alla instruktioner från Dr.Odeuduwa Love Spell Caster. Bara några dagar efter att jag fick ett telefonsamtal från min ex fru Laura, ursäktade hon mig, Laura Creturned hemma, hon grät och ber om ursäkt till vår son Felix för att lämna honom så länge.
    Det fungerar som magi verkligen för att det är så fantastiskt hur kärleks stavning fungerar så effektivt inom tre dagar stavningsbön.
    Jag rekommenderade starkt någon som läser detta vittnesbörd som går igenom relationsproblemet att söka efter hjälp för att återställa sant kärlek och lita på kärleksförhållande. Oavsett hur länge din partner lämnade dig kan de fortfarande återvända till dig.
    Det fungerar för mig och så många andra har sagt bra kommentarer om den här stora mannen Dr.ODUDUWA (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera
  2. Ord räcker inte för att tacka Dr Joe för att han hjälpte mig med mina relationsproblem. Jag reste utomlands för ett officiellt uppdrag och innan jag kom tillbaka fick jag information om att min fästman skulle ut med min vän. Jag blev chockad och kunde inte tro att jag blev förrådd av en vän. Först trodde jag att det var min fästman som var problemet. Jag fick veta att han blev charmad och hypnotiserad av min vän när jag kontaktade Dr Joe för att få tillbaka honom. Jag blev förvånad över att veta hur långt en vän kan gå för att förråda dig och göra dig lös vad betyder livet för dig. Dr Joe hjälpte mig att rädda situationen och rensade min fästman från charmen och fick honom tillbaka till mig. Jag kan inte säga mindre än att tacka honom varje dag. Kontakta honom bara för han är pålitlig. Du bör mejla honom nu via e-post till honom nu (drjoesolutionspells@gmail.com) eller hans WhatsApp +1-3306946798

    SvaraRadera
  3. Jag heter Estela Alexander och jag är här för att uppskatta Dr Isikolo. Jag har alltid haft ett komplicerat förhållande till min pojkvän. Vi slogs så många gånger på grund av osäkerhet på båda sidor och vi separerade. Jag visste mycket väl att jag fortfarande älskar honom och behövde honom tillbaka i mitt liv. Han försummade min vädjan och ansträngningar för att göra saker rätt och jag fick information om att han redan träffade en annan kvinna. Jag kunde inte hjälpa situationen så jag var tvungen att kontakta DR ISIKOLO och vi pratade och jag förklarade allt för mig. Han försäkrade mig att han kommer att hjälpa mig och se till att jag får honom tillbaka till mig. Han slösade inte bort någon tid på att hjälpa mig och han återställde kärleken och glädjen vi delade och jag fick min man tillbaka till mig. Jag vet bättre att allt så många människor säger om DR ISIKOLO faktiskt är sant när jag fick resultatet av hans arbete för mig 48 timmar som han lovade. Tro mig han kan hjälpa dig också om du tror. Så bara kontakta honom nu. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp/Viber honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  4. Jag heter Tamara Bergren och jag är här för att tacka DR ISIKOLO för hans hjälp att rädda mitt förhållande. Min pojkvän lämnade mig för att jag var snabb på humöret och slogs mot honom flera gånger på grund av osäkerhet när jag såg honom komma nära någon annan dam. Jag kunde inte hitta något bättre sätt att få honom att komma tillbaka till mig och DR ISIKOLO kom till min räddning. När jag kontaktade honom berättade han allt jag behövde veta om hur kärleken och kontakten mellan mig och min man kommer att återställas. Jag följde det och han gjorde jobbet utan att tveka och strax efter 48 timmar ringde min pojkvän mig. Jag är glad och full av liv tack vare DR ISIKOLOs vänlighet. Jag uppmanar alla som går igenom problem att kontakta honom nu och han kommer säkert att hjälpa dig. E-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller om du föredrar WhatsApp, sms:a honom: +234-8133261196

    SvaraRadera
  5. Jag heter Lydia Kroos. När min man lämnade mig var jag traumatiserad och hjärtkrossad och kunde inte ta mig själv på flera månader. Jag gjorde allt jag kunde för att få tillbaka honom men utan resultat. Jag åkte till en annan stad i hopp om att jag kunde börja om från början. Jag kom i kontakt med en annan man som jag försökte vara med men det gick inte för jag kunde inte älska honom. Jag visste att jag fortfarande älskade och ville ha min man tillbaka till mig. Så jag började söka hjälp och det var då jag hittade DR ISIKOLO från olika åsikter jag läste om honom. Vi pratade och jag fick honom att förstå allt jag behövde veta och jag trodde på honom och följde rutinerna. Han arbetade för mig och återställde kärleken och kontakten mellan mig och min man och strax efter 48 timmar som han lovade sökte min man efter mig och vi pratade och han kom ner för att se mig var jag är och vi hittade på saker och blev lyckliga tillsammans igen. DR ISIKOLO är pålitlig och han kan hjälpa dig också om du kontaktar honom för något. Sms:a honom bara via WhatsApp eller Viber: +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag heter Tamara Simonis och jag är här för att tacka DR ISIKOLO för hans hjälp att rädda mitt förhållande. Min pojkvän lämnade mig för att jag var snabb på humöret och slogs mot honom flera gånger på grund av osäkerhet när jag såg honom komma nära någon annan dam. Jag kunde inte hitta något bättre sätt att få honom att komma tillbaka till mig och DR ISIKOLO kom till min räddning. När jag kontaktade honom berättade han allt jag behövde veta om hur kärleken och kontakten mellan mig och min man kommer att återställas. Jag följde det och han gjorde jobbet utan att tveka och strax efter 48 timmar ringde min pojkvän mig. Jag är glad och full av liv tack vare DR ISIKOLOs vänlighet. Jag uppmanar alla som går igenom problem att kontakta honom nu och han kommer säkert att hjälpa dig. E-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller om du föredrar WhatsApp text: +2348133261196

    SvaraRadera
  7. Fantastisk kärleksform för att komma tillbaka med din partner och fixa ditt trasiga förhållande
    Min man gjorde slut med mig för 3 månader sedan och tvingade mig att skriva på skilsmässopapperen. Jag var helt krossad och jag kunde inte komma tillbaka till någon form känslomässigt. Jag tackar Gud för denna häpnadsväckande och briljanta trollformler som kom till min räddning. Wow! Den här trollformaren har hjälpt mig så mycket. Dr Isikolo garanterade mig en brådskande 48 timmars besvärjelse som jag accepterade det. Chockerande nog ringde min man tillbaka mig med massor av ursäkter efter 48 timmar, vilket han försäkrade mig om och att skilsmässaprocessen kommer att avbrytas. först då visste jag att kärleken och harmonin mellan oss var återställd för alltid. Tack så så mycket Dr Isikolo för dina kraftfulla trollformler. uttryck räcker inte för att säga tack. Maila Dr Isikolo nu för brådskande hjälp via: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp: +23481333261196

    SvaraRadera
  8. Jag heter Lana Thyselius och jag är mycket förvånad över Dr Isikolos fantastiska upplevelse och underverk som har spridits på internet och över hela världen. Hur han fantastiskt hjälpte människor över hela världen att återställa sina förlorade älskare. Jag kontaktade honom efter att ha gått igenom så många vittnesmål från olika människor hur han hjälpte till att få tillbaka ex älskare, jag berättade för honom om min man som övergav mig för cirka 8 månader sedan och lämnade hemmet med allt jag hade. Jag blev förbryllad när han bara sa åt mig att le och vila och försäkra mig om att han kommer att klara allt på bara två dagar. Efter den andra dagen som min man ringde mig, jag var bara så chockad, jag valde samtalet och trodde inte mina öron, han bad mig verkligen att förlåta honom och lovade på telefon. Jag var så glad att jag var tvungen att ringa Dr Isikolo och tackade honom, han sa bara till mig att dela de goda nyheterna över hela världen. Om du behöver en effektiv och verklig trollformler för något problem i ditt liv kan du kontakta Dr Isikolo på hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller så kan du WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  9. Hej alla, jag heter Laura Schörling och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com om du behöver någon form av hjälp.

    SvaraRadera
  10. Kärleken förblir fantastisk när du är med din själsfrände och lycka i alla tider är garanterad för er båda. DR ISIKOLO fick mig att inse att du kan återställa det som gör livet vackert för dig precis när jag tappade hoppet om att få tillbaka min man och han lämnade tillbaka honom till mig. Vi hade ett komplicerat förhållande och bråkade hela tiden och han lämnade hjärtat krossat och jag var olycklig. DR ISIKOLO kom in i bilden efter flera försök att vinna tillbaka honom och misslyckades. Han återställde kärleken och kopplingen mellan mig och min man och strax efter 48 timmar hade vi en dejt och pratade om saker och nu planerar vi att gifta oss och leva lyckligt tillsammans för alltid. Ord kan inte uttrycka min tacksamhet till DR ISIKOLO och alla som har talat mycket om honom har aldrig ljugit om honom eftersom han verkligen är pålitlig. Kontakta honom idag och låt honom hjälpa dig också. mejla: (isikolosolutionhome@gmail.com) eller smsa honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera
  11. TACK DR ISIKOLO SOM KOMMER TILL MIN RÄDDNING PÅ MINA VÄRSTA STUND.
    Jag heter Suzan Svensson. Min man och jag har kämpat mot äktenskapsproblem under de senaste 6 månaderna och jag visste inte att familjen var hjärnan bakom de problem vi någonsin haft. Problemen eskalerade och han flyttade så småningom ut ur huset. Jag var ensam med min dotter och livet var eländigt utan honom vid min sida. Jag gjorde allt jag kunde för att få slut på problemen men utan resultat. Så jag var tvungen att söka hjälp vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO. Precis som jag alltid har velat hörde han mitt rop och kom mig till hjälp. Han löste problemen vi hade och min man och jag kom tillbaka tillsammans och det förvånar mig fortfarande när jag får resultatet inom 2 dagar som han lovade. Om du har problem med din partner, kontakta honom nu och han kommer inte att svika dig lika bra eftersom han är pålitlig och pålitlig. mejla honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196.

    SvaraRadera
  12. Jag heter Vanessa Edwards. Jag visste aldrig att människor kunde vara så snälla, osjälviska och fantastiska förrän DR ISIKOLO hjälpte mig med mina äktenskapsproblem. Min förening med min man var inte upp till ett år när vi började få problem. Det var så ofta att jag föll i depression och fortsatte att kämpa med det och samtidigt lämnade min man mig och lovade att aldrig återvända. Jag visste inte vad jag skulle göra med mitt liv vid den tidpunkten. Jag var tvungen att fortsätta söka hjälp tills DR ISIKOLO kom till min räddning. Efter att han gjort vederbörliga konsultationer stod det klart för mig att min mans ex älskare fortsatte att manipulera honom så att hon kan få tillbaka honom. Jag fick veta vad jag skulle göra av DR ISIKOLO och med all säkerhet måste jag få resultatet efter 2 dagar vilket jag följde och han hjälpte mig och resultatet var så fantastiskt. Nu är min man tillbaka till mig och vi föder vårt första barn i värme och lycka. om du har liknande eller kärleksproblem, smsa bara honom via Viber/WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com eller besök hans hemsida för att läsa mer om honom och hans verk (https://isikolotemple.com)

    SvaraRadera
  13. Granska och kontakta den mest ärliga och kraftfulla trollformaren som heter Dr Isikolo via webbplatsen (https://isikolotemple.com)
    Mitt namn är Marie Bailey och allt för gott, jag uppskattar Dr Isikolo som hjälpte mig med sina stora krafter att återställa mitt hem och den lycka jag delade med min man och det är verkligen något jag är evigt tacksam för. Det hände att jag var hjälplös och nedslagen i nästan ett år när min man lämnade mig på grund av äktenskapliga problem som vi stötte på. Jag gjorde allt jag kunde för att rädda mitt äktenskap och ingenting fungerade förrän DR ISIKOLO kom till min räddning. Han hjälpte mig och kärleken och lyckan jag delade med min man återställdes och mer fantastiskt. Jag vet att det låter konstigt om han verkligen kan hjälpa någon, men han är 100% garanterad att inte göra dig besviken när han försäkrar dig om att ha önskat resultat efter 48 timmar. Han kan hjälpa dig också om du är villig att ge honom chansen att göra det. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  14. Hej alla, jag heter Barbara Dahlström. Kärleken förblir fantastisk när du är med din själsfrände och lycka i alla tider är garanterad för er båda. DR ISIKOLO fick mig att inse att du kan återställa det som gör livet vackert för dig precis när jag tappade hoppet om att få tillbaka min man och han lämnade tillbaka honom till mig. Vi hade ett komplicerat förhållande och bråkade hela tiden och han lämnade hjärtat krossat och jag var olycklig. DR ISIKOLO kom in i bilden efter flera försök att vinna tillbaka honom och misslyckades. Han återställde kärleken och kopplingen mellan mig och min man och strax efter 48 timmar hade vi en dejt och pratade om saker och nu planerar vi att gifta oss och leva lyckligt tillsammans för alltid. Ord kan inte uttrycka min tacksamhet till DR ISIKOLO och alla som har talat mycket om honom har aldrig ljugit om honom eftersom han verkligen är pålitlig. Kontakta honom idag och låt honom hjälpa dig också. mejla: (isikolosolutionhome@gmail.com) eller smsa honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera
  15. Dessa tacksamhetsord till Dr Isikolo kommer från mig Antonio Cedergren, och jag tackar honom verkligen för hans goda arbete. Jag förlorade vårt äktenskap och vårt vackra hem som förstördes av olycka när jag såg min fru gå iväg över lögnerna hon matades med och osäkerheter som aldrig var sanna. Jag lovade från början att aldrig vara en fuskare och stod på mig för att säkerställa att jag byggde ett lyckligt hem men tyvärr litade hon aldrig tillräckligt på mig. Jag vandrade i flera månader och försökte få henne tillbaka och sökte hjälp från olika källor, inklusive hennes familjeingripande, men det gav aldrig framgång. Jag kom i kontakt med Dr Isikolo som jag tvivlade på i det tidigare skedet vi kom i kontakt med. Jag var tvungen att hålla hoppet vid liv och följde procedurerna precis som han förklarade allt för mig. Han försäkrade mig om hennes återkomst, vilket hände efter två till tre dagar och jag har ännu inte hittat ord för att uttrycka hur glad och uppskattande jag känner att min son och jag hade hans mamma hem till oss. Jag berättar för alla om Dr Isikolo och hans vänliga hjärta som hjälper människor. Han kommer inte att svika dig om du provar honom. Kontakta honom via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  16. SÖKAR HJÄLP ATT FÅ DITT EX TILLBAKA TILL DIG, KONTAKTA DR ISIKOLO NU
    Jag heter Kara Harvey. Av glädjens överflöd talar mitt hjärta mycket om DR ISIKOLO. Han kom till min räddning när mitt liv var förstört i månader. Min älskare lämnade mig för en annan kvinna och jag visste inte att han var sinneskontrollerad och hypnotiserad. Jag gjorde allt jag kunde för att få honom att återvända till mig men utan resultat. Han lämnade staden med damen och jag hörde aldrig från honom eller såg honom ens igen. Jag letade efter hjälp på nätet när jag läste om hur DR ISIKOLO hjälpte andra kvinnor som hade samma problem. Jag kontaktade honom och han berättade för mig allt som behövde göras, vilket jag efterlevde. Precis som han lovade återställdes kärleken och lyckan jag delade med min partner och han rensades från den mörka charmen de lade på honom och återvände till mig efter 48 timmar. DR ISIKOLO är ärlig i att hjälpa människor och han kan hjälpa dig om du idag bestämmer dig för att kontakta honom. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  17. KONTAKTA DR ISIKOLO NÄR DU LETAR EFTER EN PÅTROLIG STAVNINGSSTYRNING FÖR ATT HJÄLPA DIG ATT FÅ DITT EX TILLBAKA.
    God dag allihopa, jag heter Karin Dahlgren och jag kan säga att det var riktigt tungt för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan dam. Jag var känslomässigt förstörd och visste inte vad jag skulle göra för att få tillbaka honom. Jag var i nöd i månader och fortsatte att söka hjälp från överallt tills jag fick veta om DR ISIKOLO. Jag kontaktade honom och förklarade mina problem för honom. Han var villig att hjälpa mig och uppmanade mig att följa procedurerna så att han kan återställa kärleken mellan mig och min man och även se till att vi båda var tillbaka till varandra igen. Jag uppfyllde alla krav och han gjorde sitt jobb. Efter 48 timmar fick jag ett sms från min pojkvän som bad om en dejt så att vi kan slänga saker. Nu är vi tillsammans igen och allt tack vare DR ISIKOLO. Han kan hjälpa dig också om du är villig att tro och vara hoppfull. Maila honom bara via: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  18. Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Ett stort tack från mig Katrina Cederschiöld till DR ISIKOLO för att du hjälpte mig att återställa mitt trasiga hem. Inkonsekvens har varit ordningen för dagen i mitt hem och äktenskap. Min man har haft ett jäkla problem och slitit i mitt kött ända sedan vi började ha för många missförstånd. Vissa dagar gick han bara och kom aldrig tillbaka förrän de senaste veckorna. Jag var förkrossad och försökte allt jag kunde för att åtgärda problemen men lyckades inte. Jag var tvungen att söka efter hjälp och jag blev uppmanad av en vän att kontakta DR ISIKOLO vilket jag gjorde. Jag visste aldrig att det skulle vara möjligt eftersom problemen hade dröjt sig kvar i två hela år. DR ISIKOLO försäkrade mig och sa bara till mig att lita på honom och tro på att få mina önskningar uppfyllda. Han fixade mitt äktenskap med sitt kraftfulla kärleksåterföreningsband och mitt hem är fantastiskt igen och min man är med mig för att aldrig lämna längre. Kontakta honom också och tro att han kan hjälpa dig eftersom han inte har några dåliga uppgifter. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  20. MITT ÄKTENSKAP FUNGERADE IGEN MED HJÄLP AV DR ISIKOLO SOM ÄR DEN ÄRLIGA STAVNINGSSATSER DU KAN HITTA
    Jag är Helen Fernholm. Mitt hem har varit fyllt av oändliga problem och misär som ledde till skilsmässan som jag aldrig ville ha med min man. Allt kraschade och vi gick skilda vägar. Jag försökte gå vidare men det var så svårt för mig eftersom jag fortfarande älskade min man och min dotter har alltid gråtit efter att ha fått tillbaka sin pappa. Jag hade inget val snarare än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO efter att ha sett så många bra kommentarer om hans arbete. Han försäkrade mig om att försona mig och min man med hans försoningsbesvär, vilket han gjorde. Jag är glad över att kunna berätta för er alla att kärleken och lyckan har återställts och vi blev tillsammans igen och jag tror att det är för alltid för oss och allt tack vare DR ISIKOLO för att han gjorde så mycket för att rädda min familj. Han är aldrig för upptagen för att hjälpa någon. Så kontakta honom nu om du också behöver hjälp. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com eller bara sms:a honom via WhatsApp: +23481333261196

    SvaraRadera
  21. Hej alla, jag heter Klaudia Kusa. Under ganska lång tid bodde min man i en annan lägenhet på grund av arbetspress och vi var väldigt lyckliga tillsammans trots att han höll sig ifrån oss i några månader. Föga visste jag att en kollega från jobbet redan hade en affär med honom som fick min man att lämna in en skilsmässa mot mig från ingenstans. Jag visste att något var fel eftersom vi aldrig behövde bråka eller bråka så mycket för att få honom att lämna. Jag var traumatiserad och jag söker hjälp för att ta itu med situationen som ledde mig till DR ISIKOLO från beröm som folk gav honom på nätet. Vi diskuterade länge och han berättade allt jag behövde veta om vad som hände och processen för att åtgärda problemen. Han uppfyllde sina löften och fick min man tillbaka till mig och skilsmässaprocessen avbröts. Nu är min man tillbaka hem till oss och vi är lyckliga tillsammans. Det är verkligen fantastiskt hur människor verkligen kan hjälpa andra människor när de är i nöd. Han kan hjälpa dig också. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag heter Giovanni Jahem. Jag har gått igenom svåra tider med olika män och hittat sann kärlek och äkta acceptans tills jag träffade min man som kom in i mitt liv och älskade mig bortom ord kan förklara. Vi bodde tillsammans i 2 år och vi var lyckliga tills för många bråk kom upp och vi splittrade oss. Jag trodde att jag kunde gå vidare men jag insåg att jag var djupt kär i honom och behövde för alltid med honom. Jag hade inget annat val än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade Dr Isikolo med vetskap om hur han har kunnat hjälpa andra. Han gav mig sin uppmärksamhet och gjorde sitt bästa för att förena oss igen och inom 48 timmar visade sig resultatet och han kom tillbaka till mig och vi hittade på saker igen. Nu har kärleken och lyckan återställts och allt jag kan säga är att jag verkligen uppskattar Dr Isikolo för att han är osjälvisk när han hjälper mig och andra. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  23. MITT ÄKTENSKAP FUNGERADE IGEN MED HJÄLP AV DR ISIKOLO SOM ÄR DEN ÄRLIGA STAVNINGSSATSER DU KAN HITTA
    Jag är Helen Fernholm. Mitt hem har varit fyllt av oändliga problem och misär som ledde till skilsmässan som jag aldrig ville ha med min man. Allt kraschade och vi gick skilda vägar. Jag försökte gå vidare men det var så svårt för mig eftersom jag fortfarande älskade min man och min dotter har alltid gråtit efter att ha fått tillbaka sin pappa. Jag hade inget val snarare än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO efter att ha sett så många bra kommentarer om hans arbete. Han försäkrade mig om att försona mig och min man med hans försoningsbesvär, vilket han gjorde. Jag är glad över att kunna berätta för er alla att kärleken och lyckan har återställts och vi blev tillsammans igen och jag tror att det är för alltid för oss och allt tack vare DR ISIKOLO för att han gjorde så mycket för att rädda min familj. Han är aldrig för upptagen för att hjälpa någon. Så kontakta honom nu om du också behöver hjälp. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com Bara sms:a honom via WhatsApp/Telegram: +2348133261196

    SvaraRadera
  24. TACK DR ISIKOLO SOM KOMMER TILL MIN RÄDDNING PÅ MINA VÄRSTA STUND.
    Jag heter Agata Carlgren och min man och jag har kämpat mot äktenskapsproblem under de senaste 6 månaderna och inte visste jag att familjen var hjärnan bakom de problem vi någonsin haft. Problemen eskalerade och han flyttade så småningom ut ur huset. Jag var ensam med min dotter och livet var eländigt utan honom vid min sida. Jag gjorde allt jag kunde för att få slut på problemen men utan resultat. Så jag var tvungen att söka hjälp vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO. Precis som jag alltid har velat hörde han mitt rop och kom mig till hjälp. Han löste problemen vi hade och min man och jag kom tillbaka tillsammans och det förvånar mig fortfarande när jag får resultatet inom 2 dagar som han lovade. Om du har problem med din partner, kontakta honom nu och han kommer inte att svika dig lika bra eftersom han är pålitlig och pålitlig. mejla honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera
  25. MIN POJKVÄN KOM TILLBAKA TILL MIG MED HJÄLP AV DR ISIKOLO OCH JAG ÄR VERKLIGEN ÖVERVÄLDIGD
    Hej alla, jag är Karen Edling. När allt hopp förlorades för att få mitt förhållande att fungera igen mellan mig och min pojkvän gick jag online för att söka hjälp och jag läste och kontaktade DR ISIKOLO som kom och fixade allt och han kommer att förbli uppskattad av mig resten av mitt liv. Alltför många gånger gick jag igenom känslomässiga trauman på grund av de oändliga problemen jag hade med min man och det ledde till att vi gjorde slut och det var därför jag sökte hjälp och fick reda på DR ISIKOLO som kom till min räddning. Han berättade för mig procedurerna och uppmanade mig att följa, vilket jag gärna gjorde och han försenade inte processen med att ge lösningar på mina problem och jag fick resultatet på bara 2 dagar som han försäkrade mig. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans för han är för bra på att hjälpa människor. Han är pålitlig och ärlig så sms:a honom nu via WhatsApp: +234-8133261196 eller hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  26. KONTAKTA DR ISIKOLO NÄR DU LETAR EFTER EN PÅTROLIG STAVNINGSSTYRNING FÖR ATT HJÄLPA DIG ATT FÅ DITT EX TILLBAKA.
    God dag alla, jag heter Karin Dahlgren. Det var riktigt tungt för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan dam. Jag var känslomässigt förstörd och visste inte vad jag skulle göra för att få tillbaka honom. Jag var i nöd i månader och fortsatte att söka hjälp från överallt tills jag fick veta om DR ISIKOLO. Jag kontaktade honom och förklarade mina problem för honom. Han var villig att hjälpa mig och uppmanade mig att följa procedurerna så att han kan återställa kärleken mellan mig och min man och även se till att vi båda var tillbaka till varandra igen. Jag uppfyllde alla krav och han gjorde sitt jobb. Efter 48 timmar fick jag ett sms från min pojkvän som bad om en dejt så att vi kan slänga saker. Nu är vi tillsammans igen och allt tack vare DR ISIKOLO. Han kan hjälpa dig också om du är villig att tro och vara hoppfull. Maila honom bara via: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  27. SLUTA GRÅT OCH SÖK EFTER KÄRLEK STAVNINGAR ONLINE SÖK INTE MER EFTER DIN LÖSNING, ÅTERSTÄLL DITT ÄKTENSKAP OCH RELATION NU MED HJÄLP AV DR WALE

    Allt började i maj förra året när min man besökte Schweiz för ett program som varade i två månader, när min man kom hem märkte jag några förändringar i hans karaktär mot mig och barnen, allt jag gör för att göra honom glad blir han irriterad och tjatar slumpmässigt, lämnar hemmet och kommer tillbaka sent, förr söker han efter en kallelse ensam till Schweiz igen, vilket jag gav med tanke på att det skulle göra honom lycklig men till min största förvåning visste jag aldrig att det var slutet på vårt äktenskap om inte DR WALE Äktenskapsräddare, Med vänliga hälsningar, jag var så förkrossad när min man sedan sju år lämnade mig och flyttade till Schweiz för att vara med en annan kvinna. Smärtorna var bara för mycket för mig att bära att jag inte bara orkade längre. Så jag var tvungen att kontakta internet för att få hjälp tills jag fick reda på att DR WALE var den verkliga affären.. Jag hade provat allt jag visste, och med dina besvärjelser, välsignelser och extraordinära magiska krafter gjorde du allt arbetet för mig, vilket du har garanterat mig positivt resultat inom en vecka, min före detta make kom tillbaka till mig och han var ångerfull för allt han har gjort. Och nu är mitt liv balanserat och jag är lycklig igen. Allt tack vare dig sir du kontaktar honom via WhatsApp: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvaraRadera