söndag 31 mars 2013

Månadsrapport för mars

Det har fortsatt att ticka på för min pengamaskin, 7% upp sedan första januari. Börsen som helhet har gått upp mer med ytterligare ett par procentenheter men det är bara cirka en vecka som jag varit fullinvesterad, i allafall till 90%. Börsen testade stödet vid 1180 och det stod emot så om ingenting speciellt makro-mässigt nu kommer att hända så tror jag att vi kommer få se stigande börskurser under april. Om det skulle kommer en rekyl så har jag fortfarande ca 10% kvar i kassan.

Under mars har jag köpt både Apple och Atlas Copco, samt ökat i Swedbank efter dippen och rekylen som kom i och med utdelningen. Apple har tyvärr sjunkit sedan jag köpte så få se vad som händer nu under april, min strategi är dock att ha kvar aktien i minst ett år. Jag vill se vad de beslutar att göra med kassan och vad nästa rapport säger.


/Plutusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar